آیا شما همه کشورهای انگلیسی زبان برای مهاجرت را می شناسید؟اغلب افراد ترجیح می دهند برای مهاجرت نیز به سراغ کشورهایی بروند که زبان آنها انگلیسی است تا به این ترتیب نیازی نباشد که با یک زبان جدید دست و پنجه نرم کنند.

راهنمای مطالعه

فرایند مهاجرت از ایران به یک کشور خارجی چالش های زیادی دارد. یکی از مهم ترین چالش ها، یادگیری زبان جدید است. به همین دلیل بسیاری از ایرانی ها ترجیح می دهند به کشورهایی که زبان آنها انگلیسی است مهاجرت کنند تا چالش کمتری برای یادگیری زبان داشته باشند. اما آیا شما همه کشورهای انگلیسی زبان برای مهاجرت را می شناسید؟ در این مقاله از وب سایت مهاجرتی ایزی راه قصد داریم بهترین کشورهای انگلیسی زبان برای مهاجرت را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید تا بدانید با تکیه بر مهارت زبان انگلیسی خود می توانید به کجای دنیا مهاجرت کنید.

لیست کشورهای انگلیسی زبان برای مهاجرت

با توجه به این که بسیاری از ما ایرانی ها کمابیش با زبان انگلیسی آشنایی داریم، اغلب افراد ترجیح می دهند برای مهاجرت نیز به سراغ کشورهایی بروند که زبان آنها انگلیسی است تا به این ترتیب نیازی نباشد که با یک زبان جدید دست و پنجه نرم کنند. ما در اینجا لیستی از بهترین کشورهای انگلیسی زبان برای مهاجرت در اختیار شما قرار می دهیم. در ادامه نیز با ما همراه باشید تا راحت ترین کشور انگلیسی زبان برای مهاجرت در اروپا و دیگر قاره ها را به شما معرفی کنیم.

لیست کشورهای انگلیسی زبان برای مهاجرت
باهاما
دانمارک
ایرلند
هلند
سوئد
آمریکا
سنگاپور
آلمان
انگلستان
چین
کانادا
استرالیا

کشور کانادا بهترین کشور با زبان انگلیسی برای مهاجرت

بدون شک یکی از بهترین کشورهای انگلیسی زبان برای مهاجرت کاناداست. این کشور حدود ۳۴ میلیون نفر جمعیت دارد که تقریباً ۲۹ میلیون نفر از آنها انگلیسی زبان هستند. البته از این تعداد فقط ۱۹ میلیون نفر انگلیسی را به عنوان زبان بومی استفاده می کنند و مابقی آنها افرادی اند که از انگلیسی به عنوان زبان دوم استفاده می کنند. تنوع فرهنگی در کانادا بالا بوده و کشوری امن به شمار می رود. در نتیجه شما می توانید با اطمینان خاطر این کشور را به عنوان مقصد کار و تحصیل خود انتخاب کنید.

کشور استرالیا دارای اقتصادی پیشرفته و انگلیسی زبان

استرالیا دارای اقتصادی پیشرفته و انگلیسی زبان

استرالیا نیز جزو کشورهای انگلیسی زبان دنیاست که طبیعتی بکر و اقتصادی رو به رشد دارند. معمولاً افرادی که به دنبال کشورهای انگلیسی زبان برای تحصیل هستند استرالیا را نیز به عنوان یکی از گزینه های مهم ارزیابی می کنند. امکان پیشرفت کاری و تحصیلی بعد از مهاجرت در استرالیا برای اتباع خارجی وجود دارد. به همین دلیل شما می توانید در این کشور آینده خوبی برای خود و فرزندانتان رقم بزنید.

کشور چین قطب اقتصاد جهان

کشور چین قطب اقتصاد جهان از بهترین کشورهای انگلیسی زبان برای مهاجرت

شاید باورتان نشود اما چین نیز یکی از بهترین کشورهای انگلیسی زبان برای مهاجرت به شمار می رود. این کشور یکی از قطب های اقتصادی جهان است که برای زندگی در آن نیازی به یادگیری زبان چینی ندارید. چرا که ۸۱ میلیون نفر از جمعیت این کشور به زبان انگلیسی مسلط هستند و شما می توانید در محیط های کاری و تجاری و تحصیلی با تکیه بر زبان انگلیسی زندگی کنید.

کشور انگلستان مرجع اصلی زبان انگلیسی

کشور انگلستان بهترین کشور انگلیسی زبان

اگر به دنبال بهترین کشورهای انگلیسی زبان برای مهاجرت هستید بدون شک یکی از اولین گزینه هایی که به ذهنتان می رسد کشور انگلستان است. مردم این کشور انگلیسی را با لهجه بریتیش صحبت می کنند. شما می توانید با تسلط به زبان انگلیسی و آشنایی با لهجه بریتیش زندگی خوبی را در این کشور تجربه کنید.

کشور سنگاپور کمی گران اما پیشرفته

سنگاپور از اصلی ترین کشورهای انگلیسی زبان

سنگاپور یکی از کشورهایی است که سیستم بهداشتی درمانی توسعه یافته و پیشرفته ای دارد و جزو کشورهای نسبتاً گران دنیاست. به شمار می رود زبان مردم این کشور نیز انگلیسی است و شما می توانید با تکیه بر مهارت زبان انگلیسی در سنگاپور به کار و زندگی بپردازید.

کشور آمریکا بهترین گزینه برای مهاجرت

بهترین کشور انگلیسی زبان برای مهاجرت آمریکا است

یکی از محبوب ترین و بهترین گزینه ها برای مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان آمریکاست. این کشور حدود ۳۳۳ میلیون نفر جمعیت دارد که حدوداً ۷۹ درصد از آنها زبان انگلیسی را به عنوان زبان اول و حدود ۱۶ درصد این زبان را به عنوان زبان دوم استفاده می کنند.

کشور آلمان بهترین گزینه و چالش بر انگیز

آلمان از بهترین کشورهای جهان انگلیسی زبان برای مهاجرت

گرچه زبان رسمی در آلمان زبان آلمانی است. اما شما می توانید با تکیه بر زبان انگلیسی نیز در این کشور زندگی خوبی داشته باشید. البته اگر قصد مهاجرت کاری به این کشور را دارید توصیه می کنیم زبان آلمانی را بیاموزید.

کشور سوئد، مناسب اما دارای مشکلات مهاجرتی

کشور سوئد، مناسب برای مهاجرت به کشور انگلیسی زبان اما دارای مشکلات مهاجرتی

یکی از بهترین کشورهای انگلیسی زبان برای مهاجرت سوئد است. البته در نظر داشته باشید که شرایط دریافت ویزای این کشور نسبتاً سخت بوده و آب و هوای سردی دارد که شاید قابل تحمل برای همه ایرانیان نباشد.

کشور هلند دارای بهترین دانشگاه های انگلیسی زبان

کشور هلند دارای بهترین دانشگاه های انگلیسی زبان

هلند ارتباطات گسترده ای با دیگر کشورهای انگلیسی زبان دنیا دارد همین موضوع باعث شده تا مهاجران در این کشور از فرصت های کاری خوبی بهره مند شوند. از طرفی شما می توانید در دانشگاه های هلند به زبان انگلیسی تحصیل کنید.

نکات پایانی درباره راحت ترین کشور انگلیسی زبان برای مهاجرت

تا اینجا تعدادی از بهترین کشورهای انگلیسی زبان برای مهاجرت را به شما معرفی کردیم. در بین لیستی که به شما معرفی شد کشورهایی هستند که شاید زبان رسمی آنها انگلیسی نباشد. اما به دلیل آمار بالای مهاجران حاضر در این کشورها تقریباً می توان گفت زبان دوم مردم آنها انگلیسی است. بنابراین یکی از نکات مهمی که برای انتخاب کشور انگلیسی زبان برای مهاجرت، باید در نظر بگیرید آمار مهاجران موجود در آن کشور است.

طبیعتاً کشوری که آمار بالایی از مهاجران داشته باشد زبان انگلیسی خواه و ناخواه در آن پذیرفته شده است. اگر می خواهید شرایط شما ارزیابی شده و بهترین کشور انگلیسی زبان برای مهاجرت به شما معرفی شود. همین الان با کارشناسان ایزی راه تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. ما در تمامی مراحل مهاجرت در کنار شما عزیزان هستیم. فراموش نکنید این مقاله مفید را با دوستان و اطرافیان خود نیز به اشتراک بگذارید.