روش های متنوعی برای مهاجرت به کشور امارات وجود دارد که افراد باید بر اساس شرایط شان یکی از این روش ها را انتخاب کنند. شما هم می تونید با شناخت روش های مهاجرت به امارات متحده عربی شانستان را برای زندگی در این کشور توسعه یافته امتحان کنید.

راهنمای مطالعه

امارات از معدود کشورهایی ست که توانست حتی در طول دوران پاندمی کرونا هم رشد اقتصادی خودش را حفظ کند. در حال حاضر این کشور به دلیل شرایط اقتصادی خوبی که دارد یکی از بهترین مقاصد برای مهاجرت ایرانیان محسوب می شود. مهاجرانی که در امارات زندگی می کنند نسبت به کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی، آموزش و میزان دستمزدها رضایت بالایی دارند.

در حال حاضر ایرانیان می توانند از طریق روش هایی مثل ثبت شرکت، کار و تحصیل اقامت امارات را دریافت کنند. نظر شما درباره مهاجرت به امارات متحده عربی چیست؟ اگر می خواهید با روش های مهاجرت به این کشور زیبا و شرایط زندگی در امارات آشنا شوید، این مقاله از وبلاگ گروه مهاجرتی ایزی راه را از دست ندید. ما در این مقاله صفر تا صد مهاجرت به امارات متحده عربی را برای شما توضیح میدهیم.

دلایل افراد برای مهاجرت به امارات چیست؟

چرا تا این حد افراد علاقه مند به مهاجرت به امارات هستند؟ برای پاسخ به این سوال باید نگاهی به شرایط زندگی در امارات بیندازیم. امارات یکی از قدرتمندترین کشورهای دنیا در زمینه صنایع و پروژه های عظیم است و به همین دلیل در این کشور فرصت های شغلی با دستمزدهای بالا وجود دارد.

فرقی نمی کند که شغل شما چه باشد، از پزشک و پرستار گرفته تا مهندسان و فنی کاران و حتی اهالی هنر، همگی می توانند در امارات شغل های سطح بالایی داشته باشند. از طرفی در کشور امارات شهروندان مالیات بر درآمد شخصی پرداخت نمی کنند و صرفا شرکت ها و کمپانی ها از محل درآمد هاشان مالیات میدهند.

همه این استا یک طرف و امکان دریافت اقامت دائم با ثبت شرکت هم یک طرف! تصور کنید با راه اندازی یک شرکت در امارات اقامت دائم این کشور را برای خودتان اعضای خانوادتان به دست بیاورید. همه این عوامل باعث شده تا در سال های گذشته موج عظیمی از ایرانیان از طریق روش های مختلف به امارات مهاجرت کنند. شما هم می تونید با شناخت روش های مهاجرت به امارات متحده عربی شانستان را برای زندگی در این کشور توسعه یافته امتحان کنید.

روش های مهاجرت به امارات متحده عربی

روش های مهاجرت به امارات متحده عربی

بر اساس آخرین قوانین اداره مهاجرت کشور امارات، روش های متنوعی برای ورود به این کشور وجود دارد. نخستین روش، مهاجرت کاری است. با توجه به این که امارات کشور صنعتی است و در بخش های مختلف به نیروی کار متخصص خارجی نیاز دارد، شما می توانید از طریق ویزای کاری به امارات مهاجرت کنید.

ویزای کاری به دو صورت ویزا برای تخصص کار و ویزا برای کارآموزی صادر می شود. مدت زمان اعتبار این ویزا ها عمدتاً یک سال است؛ اما قابلیت تمدید هم دارد. روش بعدی برای مهاجرت به امارات، دریافت ویزای تحصیلی است. اگر زیر ۳۰ سال سن دارید و بر زبان انگلیسی یا عربی هم مسلط هستید می تونید از طریق تحصیلی اقدام کنید و در دانشگاه های امارات به تحصیل بپردازید. یکی دیگر از روش های مهاجرت به امارات متحده عربی، سرمایه گذاری در این کشور است.

در این روش می توانید از طریق خرید ملک، خرید اوراق قرضه یا ثبت شرکت سرمایه گذاری کنید و برای خودتان و اعضای خانواده تان ویزای امارات را بگیرید. اگر می خواید اقامت دائم کشور امارات متحده عربی را به دست بیاورید توصیه می کنیم روش ثبت شرکت را انتخاب کنید تا به صورت مستقیم اقامت دائم را دریافت کنید.

ویزای ازدواج و مهاجرت از طریق تولد هم روش های دیگری هستند که شما می توانید بر اساس شرایط خودتان از آن برای مهاجرت به امارات استفاده کنید. ما در موسسه مهاجرتی ایزی راه، در ابتدا شرایط شما را ارزیابی می کنیم و در ادامه مناسب ترین روش را برای مهاجرت به امارات متحده عربی بهتان پیشنهاد میدهیم.

راحت ترین روش مهاجرت به امارات متحده عربی

راحت ترین روش مهاجرت به امارات متحده عربی

اگر به دنبال یک روش راحت و کم دردسر برای مهاجرت به امارات متحده عربی هستید، باید بگوییم تحصیل یکی از آسان ترین روش ها است. در این روش شما نیاز به سرمایه زیاد و سوابق کاری ندارید و می تونید در سریع ترین زمان ممکن به امارات مهاجرت کنید؛ اما در ادامه امکان دریافت اقامت دائم از این طریق وجود ندارد.

مهاجرت به امارات از طریق کار چطور است؟ واقعیت این است که مهاجرت به امارات از طریق کار فرآیند پیچیده و سختی دارد. به همین دلیل این روش در دسته روش های راحت مهاجرت به امارات قرار نمی گیرد. اگر روشی را می خواهید که از طریق آن اقامت دائم امارات را به دست بیاورید ما سرمایه گذاری را به شما، پیشنهاد می کنیم. سرمایه گذاری به شیوه های مختلفی انجام می شود و در نهایت باعث می شود که شما اقامت دائم کشور امارات را به دست بیاورید.

مهاجرت تحصیلی  به امارات متحده عربی

مهاجرت تحصیلی  به امارات متحده عربی

نظرتان درباره تحصیل در کشور امارات چیست؟ در حال حاضر سیستم آموزش و تحصیل امارات شرایط بسیار خوبی دارد. از طرفی مهاجرت از طریق تحصیل یک روش سریع و کم دردسر محسوب می شود. خبر خوب این است که دانشجو هایی که در دبی تحصیل می کنند بعد از گذراندن یک الی دو ترم، به راحتی می توانند وارد دانشگاه های کانادا، آمریکا و انگلیس شوند.

طول دوره تحصیل در مقطع لیسانس در امارات چهار سال، در مقطع کارشناسی ارشد دو سال و مقطع دکترا معمولاً ۵ سال است. اگر قصد دارید در امارات تحصیل کنید توصیه می کنیم علاوه بر زبان انگلیسی به زبان عربی هم تسلط داشته باشید. میزان شهریه تحصیل در دانشگاه های امارات بسته به رشته و دانشگاهی که انتخاب می کنید، متفاوت است.

مهاجرت توریستی به امارات

مهاجرت توریستی به امارات

ویزای توریستی امارات برای افرادی که قصد دارند برای مدت کوتاهی از این کشور بازدید کنند، صادر می شود. مهلت این ویزا سه ماهه و بعد از پایان این مدت امکان تمدید وجود ندارد و باید به کشور تان برگردید. البته برای صدور این ویزا متقاضی باید ثابت کند که قصد پناهندگی ندارد و بعد از پایان مهلت سه ماهه به کشورش برمی گردد.

مهاجرت به امارات از طریق همراه

مهاجرت به امارات از طریق همراه

شما می توانید از طریق ویزای همراه به امارات مهاجرت کنید. به عنوان مثال اگر همسرتان از طریق سرمایه گذاری یا کاری ویزای امارات را دریافت کرده شما هم می توانید به صورت پیوست ویزای امارات را دریافت کنید. فرزندان کمتر از ۱۸ سال هم این امکان را دارند که با الحاق به خانواده و از طریق پدر و مادرشان به امارات مهاجرت کنند.

مهاجرت کاری به امارات

مهاجرت کاری به امارات

امارات علاوه بر صنایع نفتی، در حوزه تجارت و صنعت هم حرف های زیادی برای گفتن دارد. به همین دلیل فرصت های شغلی فراوانی در این کشور وجود دارد که افراد جویای کار می توانند از آن استفاده کنند. مهاجرت کاری به امارات مزایای زیادی برای شما به همراه دارد. به عنوان مثال حقوق و درآمد های افراد در امارات بسیار بالاتر از دیگر کشورها است.

ولی به این نکته توجه داشته باشید که امکان دریافت شهروندی یا اقامت دائم امارات از طریق مهاجرت کاری وجود ندارد و شما تا زمانی که قرارداد کاری در این کشور داشته باشید می توانید در امارات اقامت کنید. قوانین کار در این کشور به دقت اجرا می شود و کارمندان موظف به ۹ ساعت کار در روز هستند. هر کارمند می تواند 30 روز در سال مرخصی بگیرد که ۲۲ روزش با حقوق و مرخصی های استعلاجی بدون حقوق هستند.

مهاجرت به امارات از طریق تولد

مهاجرت به امارات از طریق تولد

چنانچه یکی از والدین کودک تابعیت امارات را داشته باشد، فرد می تونه برای نوزاد متولد شده خود اقامت امارات را دریافت کند. ثبت تولد در کشور امارات قوانین و روال اداری مخصوص خودش را دارد. از طرفی اگر پدر فرزند متولد شده خارج از کشور اقامت داشته باشد باید حتماً مدارک مربوط به ثبت تولد نوزاد را امضا کند. همچنین هر یک از والدین این امکان را دارند که نام خانوادگی شان را در گذرنامه نوزاد وارد کنند و از این نظر محدودیتی وجود ندارد.

مهاجرت به امارات از طریق ازدواج

مهاجرت به امارات از طریق ازدواج

ازدواج هم یکی از روش های به دست آوردن اقامت دائم امارات است؛ اما به شرطی که فردی که باهاش ازدواج می کنید، تابعیت امارات را داشته باشد. از طرفی ازدواج زوجین باید به صورت مذهبی صورت بگیرد. داماد باید مسلمان باشد و ازدواج به صورت قانونی در دادگاه ثبت شود.

علاوه بر این موارد، کسب اجازه رسمی از پدر عروس هم برای ثبت ازدواج کاملاً ضروری است. در نهایت زوجین باید ثابت کنند که ازدواجشان سالم و واقعی است. یک الی سه سال بعد از ثبت ازدواج افراد می توانند برای دریافت اقامت دائم اقدام کنند. در این مدت به فرد خارجی اقامت موقت اعطا می شود.

مهاجرت به امارات از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به امارات از طریق سرمایه گذاری

سرمایه گذاری هم یکی از روش های مهاجرت به امارات است که طرفداران زیادی دارد. در این روش افراد می توانند از طریق خرید ملک، ثبت شرکت یا خرید اوراق قرضه در امارات سرمایه گذاری کنند. ثبت شرکت در مناطق آزاد تجاری دبی معمولاً ۱ الی ۴ هفته طول می کشد.

اگر قصد دارید از طریق ثبت شرکت اقدام کنید باید نوع و ساختار شرکت مورد نظرتان را انتخاب کنید. به عنوان مثال یکی از بهترین انواع ساختارها برای ثبت شرکت در دبی توسط ایرانی ها شرکت با مسئولیت محدود، شرکت غیر سهامی و شرکت سهامی مدنی است.

اقامت امارات از طریق ثبت شرکت

اقامت امارات از طریق ثبت شرکت

همانطور که گفتیم ثبت شرکت یکی از روش های آسون و مناسب برای مهاجرت به امارات متحده عربی است که از طریق آن می توانید اقامت دائم این کشور را هم دریافت کنید. از جمله مهم ترین مزایای ثبت شرکت در امارات می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • نداشتن محدودیت سنی
  • عدم نیاز به سابقه داشتن شرکت
  • عدم نیاز به ارائه مدرک زبان
  • عدم نیاز به مدرک تحصیلی مرتبط
  • امکان دریافت اقامت سه ساله امارات با قابلیت تمدید نامحدود
  • امکان صدور جاب آفر برای اتباع خارج از امارات (حتی برای ایرانیان)
  • فرایند زمانی کوتاه برای ثبت شرکت

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت در امارات

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت در امارات

چه مدارکی برای ثبت شرکت در کشور امارات مورد نیاز است؟ مهمترین مدارکی که برای راه اندازی شرکت در امارات نیاز دارید به شرح زیر هست:

  • بیزینس پلن یا طرح تجاری
  • فرم تکمیل شده درخواست ثبت شرکت در امارات
  • گذرنامه و مدارک هویتی مدیران شرکت
  • گذرنامه و کارت شناسایی کفیل
  • گواهی عدم اعتراض NOC از طرف اسپانسر
  • کپی ویزای توریستی متقاضی
  • معرفی نامه بانکی هر سهامدار
  • اساسنامه شرکت
  • اجاره نامه دفتر
  • عکس با پس زمینه سفید

سرمایه گذاری در امارات از طریق خرید ملک

سرمایه گذاری در امارات از طریق خرید ملک

افرادی که قصد دارند از طریق خرید ملک در امارات، سرمایه گذاری کنند باید ملکی با حداقل ارزش یک میلیون درهم خریداری کنند تا بتوانند اقامت موقت را دریافت کنند. با توجه به بالا بودن امنیت اجتماعی در امارات و رونق زیاد بازار املاک و مستغلات خرید ملک در این کشور یک سرمایه گذاری سودآور و خوش آتیه محسوب می شود.

اخذ پاسپورت و اقامت امارات متحده عربی

اخذ پاسپورت و اقامت امارات متحده عربی

امارات متحده عربی یکی از کشورهاییه که پاسپورتش اعتبار زیادی در سطح جهانی دارد. از طرفی دولت این کشور برای صدور پاسپورت سخت گیری های زیادی اعمال می کند. به همین دلیل افرادی که میخوان پاسپورت و اقامت امارات متحده عربی را به دست بیاورند، بهتره که به زبان عربی مسلط و با فرهنگ و آداب این کشور هم آشنایی داشته باشند.

اگر هدفتان دریافت پاسپورت کشور امارات هست، توصیه می کنیم از طریق روش هایی مثل سرمایه گذاری اقدام کنید تا بتوانید به صورت مستقیم اقامت این کشور را دریافت کنید.

اخذ ویزای امارات متحده عربی

اخذ ویزای امارات متحده عربی

یکی از تفاوت های اصلی کشور امارات متحده عربی با بسیاری از کشورها، این است که امارات از طریق کنسولگری و سفارت خانه هاش در دیگر کشورها ویزا صادر نمی کند. در واقع شما خودتان نمی توانید درخواست ویزای امارات متحده عربی را ارسال کنید. شاید این سوال برایتان پیش بیاید که پس چطوری می توانیم ویزای امارات را بگیریم؟

برای این کار باید یک حامی مالی یا اسپانسر در امارات داشته باشید که از طریق آن یا از طریق یک آژانس مجاز برای شما درخواست ویزای امارات صادر شود. روش های ارسال درخواست ویزای امارات متحده عربی:

  • حامی یا میزبانی که در امارات زندگی میکند
  • آژانس مسافرتی دارای مجوزی که از طریق آن، بلیط سفر را خریداری می کنید
  • یکی از خطوط هواپیمایی که می خواهید با آن پرواز کنید
  • هتلی در امارات که می خواهید در آن اقامت داشته باشید

هزینه اخذ ویزای امارات

هزینه اخذ ویزای امارات

هزینه دریافت ویزای امارات با توجه به هدفتان سفر به این کشور متفاوت است. به عنوان مثال ویزای توریستی این کشور حدود ۸۵۸ درهم و ویزای کاری حدود ۱۹۵۵ در هم هزینه دارد. در جدول زیر انواع ویزای امارات را به همراه هزینه هایشان آورده‌ایم.

نوع ویزاهزینه
ویزای کار امارات (۶ ماهه)۱۱۶۵.۵۵ درهم
ویزای کار امارات (۱ ساله)۱۹۵۵.۶۵ درهم
ویزای سرمایه گذاری۵۲۵.۶۵ درهم
ویزای کار امارات (۲۱ روزه)۴۵۵.۶۵ درهم
ویزای کار امارات (۱ ماهه)۶۵۵.۶۵ درهم
ویزای کار امارات (۳ ماهه)۹۵۵.۶۵ درهم
ویزای توریستی امارات۸۵۸.۹ درهم
ویزای اقامت کوتاه مدت امارات۸۹۹.۶۵ درهم
ویزای اقامت طولانی مدت امارات۸۳.۱۵ درهم

شهرهای مهاجر پذیر امارات متحده عربی

شهرهای مهاجر پذیر امارات متحده عربی

امارات به غیر از شهر دبی شهرهای دیگری هم دارد که برای سکونت مهاجران بسیار مناسب است. البته انتخاب شهر محل سکونت، بسته به فعالیت تجاری که قصد دارید در این کشور انجام بدید متفاوت است. به طور کلی دبی، یکی از بهترین شهرهای دنیا برای زندگی است.

امکانات گردشگری، جاذبه های مدرن، خدمات رفاهی پیشرفته و پتانسیل های شغلی زیاد از جمله دلایلی هستند که بخش زیادی از مهاجران دبی را برای سکونت انتخاب می کنند. بعد از دبی، ابوظبی هم از جمله شهرهای مهم، پایتخت و یکی از قطب های تجاری امارات محسوب می شود. اگر از طریق ویزای کاری وارد امارات می شوید ابوظبی میزبان بهتری برای شما است.

سخن پایانی

ما در این نوشته تلاش کردیم تا شما را با روش های مهاجرت به امارات متحده عربی و شرایط زندگی در این کشور آشنا کنیم. روش های متنوعی برای مهاجرت به کشور امارات وجود دارد که افراد باید بر اساس شرایط شان یکی از این روش ها را انتخاب کنند. ما در موسسه مهاجرتی ایزی راه، آماده ارائه مشاوره تخصصی و ارزیابی شرایط شما برای انتخاب بهترین روش مهاجرتی هستیم. به این منظور کافی ست با شماره تلفن های ما تماس بگیرید و مشاوره تخصصی دریافت کنید.